Sommarläsning part 2

Jag  vet inte riktigt vad som hände men på något underligt sätt har jag nu än fler böcker jag vill läsa i sommar. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag bara skulle låna lite chiclit. Jag tänkte begränsa mig för jag har ju så många böcker hemma, men nej då. Mycket vill ha mer. Det slutade med att jag kånkade hem (för jag hade ju ingen påse med mig) åtta böcker. Jag höll mig dock till planen och böckerna är av det lättsamma slaget, eller inte så långa.

Uppirån och ner:

  • Marley och jag – John Grogan
  • Vingklippt ängel – Berny Pålsson
  • Fem personer du möter i himlen – Mitch Albom
  • Anonyma skoälskares klubb – Beth Harbison
  • Aldrig mer – Jennifer Cruise
  • Lingon och lust – Eva Swedenmark, Annica Wennström
  • Hallon och hat –            -”-
  • Exhäxorna – Jane Moore

Jag är glad att det finns något som heter sommarlån och att jag inte har så många planer inför sommaren.

One thought on “Sommarläsning part 2

  1. Ping: Månadens tema: Lånat « Massor av ord…

Kommentera

