Nyutgivning…

Surfade förbi favoritförlaget X-Publishing och upptäckte att de ger ut Aidan Chambers två böcker Böcker inom oss och Böcker omkring oss i ny dubbelvolym, Böcker inom och omkring oss. Chambers själv råkar ju dessutom vara på Sverigebesök i höst, anar vi ett samband? I vilket fall så är den väl ett måste i var läsförmedlares bokhylla, eller? Själv har jag bara läst ena halvan.

Dessutom måste jag tillägga SNYGGT OMSLAG! Det gör mig glad.

Böcker inom och omkring oss

4 reaktioner på “Nyutgivning…

  1. De där tyckte jag mycket om då jag läste dem! Egentligen skulle jag nog behöva läsa om dem, för att friska upp minnet lite. Fint att de lägger båda böckerna i en volym!

Kommentera

