Skapandet av en ny läsplats

Idag är jag så långt från läsningen jag kan komma. Istället ägnar jag mig att skapa en ny mysig läsplats här hemma. Perfekt för regniga sommardagar och varmare höstkvällar. Vi har inte gjort ett smack med det sedan vi flyttade in och har mest använt det som samlingsplats för skräp, men nu ska det bli ändring på det. Just nu målar jag taket vitt, sedan sak mysiga sittplatser in…

20110602-161924.jpg

4 reaktioner på “Skapandet av en ny läsplats

  1. Pingback: Nya läsplatser här hemma « Massor av ord…

Kommentera

